ZIŅAS

Ielu Vingrotāju sacensību nolikums
Ielu Vingrotāju sacensību nolikums

Nolikums


1.  Pirms veicot jebkuru vingrinājumu ir kārtīgi jāiesilda viss ķermenis, it īpaši muskuļi un locītavas, kuras tiks iesaistītas konkrētajā vingrinājumā.
2.  Sacensību laikā katrs dalībnieks gaida savu kārtu un par viņa kārtas pienākšanu dalībniekam paziņo tiesneši. Bez tiesnešu uzaicinājuma vingrinājumu veikt aizliegts.
3. Dalībniekam paziņo, kad viņam jāsāk gatavoties sevis izvēlētajai disciplīnai. Pirms disciplīnas uzsākšanas tiesneši jautā, vai dalībnieks ir gatavs? Saņemot pozitīvu atbildi no dalībnieka, tiesneši pieņem, ka dalībnieks ir iesildījies un ir gatavs uzsākt konkrēto disciplīnu. Iesildīšanās ir katra dalībnieka paša uzdevums, par, kuru viņam jāparūpējas pašam. Ja dalīnieks nezina kā veikt pareizu iesildīšanos, tad jājautā pēc palīdzības tiesnešiem.
4.  Katrs dalībnieks pats uzņemas atbildību par savu veselības stāvokli veicot jebkuru triku vai piedaloties jebkurā no disciplīnām. Ja ir jūtams spēcīgs nogurums, sāpes muskuļos vai locītavās par to ir jābrīdina tiesneši. Ar traumu startējoši dalībnieki paši nes atbildību par savu veselības stāvokli.
5.  Kategoriski aizliegta pārgalvīgu triku veikšana, kura varētu apdraudēt savu vai citu dalībnieku veselību.
6.    Pirms katras disciplīnas tiesneši izskaidro disciplīnas noteikumus, kurus dalībniekam jāievēro.
7.  Neskaidrību gadījumā jākonsultējas ar tiesnešiem vai treneriem.



SACENSĪBU DISCIPLĪNAS.


ATSPIEŠANĀS – Roku saliekšana, iztaisnošana balstā guļus, rokas jāsaliec vismaz 90grādu leņķī. Ķermenis jātur taisni vienā līnijā. (Atspiešanās uz maksimālo reižu skaitu vienā piegājienā.)
PIEVILKŠANĀS – Velkoties pie stieņa, zods ir jāpārceļ pāri stienim un laižoties lejā rokas jāiztaisno pilnībā. (Pievilkšanās uz maksimālo reižu skaitu vienā piegājienā.)
PIETUPIENI ¬– Jāveic  iesēšanās ceļos vismaz 90grādu leņķī. Ar taisnu muguru, pilnu pēdu pie zemes, bez roku vēzēšanas. (Tiek fiksēts pietupienu skaits  1minūtes laikā.)
TURĒŠANĀS BALSTĀ GUĻUS UZ ELKOŅIEM – Ķermenis jātur taisni vienā līnijā balstā guļus. (Tiek fiksēts laiks cik ilgi ir noturējies dalībnieks)



IESILDĪŠANĀS UN ATSILDĪŠANĀS.


1.Kas ir iesildīšanās? Organisma sagatavošana darbam.
2.Kāpēc vajadzīga iesildīšanās? Lai nenodarītu pāri savam organismam un izvairītos no traumām.
3.Kas ir vispārējā iesildīšanās? Visa organisma, sevišķi skeleta muskulatūras, darbaspēju paaugstināšana ar fizisko vingrinājumu palīdzību.
4. Kā jāveic vispārējā iesildīšanās? Secīgi jāveic lēns skrējiens, kas mijas ar soļošanu un palēcieniem; vispār attīstošo vingrojumu komplekss visām muskuļu grupām - roku, plecu joslas, rumpja, iegurņa joslas un kāju muskuļiem; vingrinājumi tām ķermeņa locītavām, kas tiks izmantotas veicot attiecīgo disciplīnu.
5. Kā jāveic iesildīšanās ar stiepšanās vingrinājumiem?  Pirms stiepšanās vingrinājumiem ir jāveic vispārējā iesildīšanās. Veicot iesildīšanos ar stiepšanās vingrinājumiem, 10-15 sekundes jāatrodas tādā pozā, kurā tiek stiepta noteikta muskuļu grupa. Pēc tam 3-4 sekundes jāatpūšas un jāizstiepj nākamā muskuļu grupa. Tā, pakāpeniski mainot pozas, iesilda visas muskuļu grupas, kuras tiks pakļautas lielākai slodzei.
6. Kas ir speciālā iesildīšanās? Organisma sagatavošana konkrētā uzdevuma veikšanai.
7. Kā jāveic speciālā iesildīšanās? Jāveic tieši tās kustības, kuras būs jāizmanto konkrētā uzdevuma veikšanai.
8. Kādus vingrinājumus neveic iesildīšanās laikā? Vingrinājumus, kuri prasa lielu piepūli, - spēka vingrinājumus ar lielu slodzi, metienus rekorda tālumā, ātru skrējienu, lēcienus ar maksimālu piepūli.
9. Kas ir atsildīšanās? Pakāpeniska organisma "nomierināšana" un pāriešana uz parasto ikdienas stāvokli, veicot atsildīšanās vingrojumus.


VEIKSMI SACENSĪBĀS!

Nolikums

1.  Pirms veicot jebkuru vingrinājumu ir kārtīgi jāiesilda viss ķermenis, it īpaši muskuļi un locītavas, kuras tiks iesaistītas konkrētajā vingrinājumā.

2.  Sacensību laikā katrs dalībnieks gaida savu kārtu un par viņa kārtas pienākšanu dalībniekam paziņo tiesneši. Bez tiesnešu uzaicinājuma vingrinājumu veikt aizliegts.

3. Dalībniekam paziņo, kad viņam jāsāk gatavoties sevis izvēlētajai disciplīnai. Pirms disciplīnas uzsākšanas tiesneši jautā, vai dalībnieks ir gatavs? Saņemot pozitīvu atbildi no dalībnieka, tiesneši pieņem, ka dalībnieks ir iesildījies un ir gatavs uzsākt konkrēto disciplīnu. Iesildīšanās ir katra dalībnieka paša uzdevums, par, kuru viņam jāparūpējas pašam. Ja dalīnieks nezina kā veikt pareizu iesildīšanos, tad jājautā pēc palīdzības tiesnešiem.

4.  Katrs dalībnieks pats uzņemas atbildību par savu veselības stāvokli veicot jebkuru triku vai piedaloties jebkurā no disciplīnām. Ja ir jūtams spēcīgs nogurums, sāpes muskuļos vai locītavās par to ir jābrīdina tiesneši. Ar traumu startējoši dalībnieki paši nes atbildību par savu veselības stāvokli.

5.  Kategoriski aizliegta pārgalvīgu triku veikšana, kura varētu apdraudēt savu vai citu dalībnieku veselību.

6.    Pirms katras disciplīnas tiesneši izskaidro disciplīnas noteikumus, kurus dalībniekam jāievēro.

7.  Neskaidrību gadījumā jākonsultējas ar tiesnešiem vai treneriem.

 

SACENSĪBU DISCIPLĪNAS.

ATSPIEŠANĀS – Roku saliekšana, iztaisnošana balstā guļus, rokas jāsaliec vismaz 90grādu leņķī. Ķermenis jātur taisni vienā līnijā. (Atspiešanās uz maksimālo reižu skaitu vienā piegājienā.)

PIEVILKŠANĀS – Velkoties pie stieņa, zods ir jāpārceļ pāri stienim un laižoties lejā rokas jāiztaisno pilnībā. (Pievilkšanās uz maksimālo reižu skaitu vienā piegājienā.)

PIETUPIENI ­– Jāveic  iesēšanās ceļos vismaz 90grādu leņķī. Ar taisnu muguru, pilnu pēdu pie zemes, bez roku vēzēšanas. (Tiek fiksēts pietupienu skaits  1minūtes laikā.)

TURĒŠANĀS BALSTĀ GUĻUS UZ ELKOŅIEM – Ķermenis jātur taisni vienā līnijā balstā guļus. (Tiek fiksēts laiks cik ilgi ir noturējies dalībnieks)

 

 

 

IESILDĪŠANĀS UN ATSILDĪŠANĀS.

1.Kas ir iesildīšanās? Organisma sagatavošana darbam.

2.Kāpēc vajadzīga iesildīšanās? Lai nenodarītu pāri savam organismam un izvairītos no traumām.

3.Kas ir vispārējā iesildīšanās? Visa organisma, sevišķi skeleta muskulatūras, darbaspēju paaugstināšana ar fizisko vingrinājumu palīdzību.

4. Kā jāveic vispārējā iesildīšanās? Secīgi jāveic lēns skrējiens, kas mijas ar soļošanu un palēcieniem; vispār attīstošo vingrojumu komplekss visām muskuļu grupām - roku, plecu joslas, rumpja, iegurņa joslas un kāju muskuļiem; vingrinājumi tām ķermeņa locītavām, kas tiks izmantotas veicot attiecīgo disciplīnu.

5. Kā jāveic iesildīšanās ar stiepšanās vingrinājumiem?  Pirms stiepšanās vingrinājumiem ir jāveic vispārējā iesildīšanās. Veicot iesildīšanos ar stiepšanās vingrinājumiem, 10-15 sekundes jāatrodas tādā pozā, kurā tiek stiepta noteikta muskuļu grupa. Pēc tam 3-4 sekundes jāatpūšas un jāizstiepj nākamā muskuļu grupa. Tā, pakāpeniski mainot pozas, iesilda visas muskuļu grupas, kuras tiks pakļautas lielākai slodzei.

6. Kas ir speciālā iesildīšanās? Organisma sagatavošana konkrētā uzdevuma veikšanai.

7. Kā jāveic speciālā iesildīšanās? Jāveic tieši tās kustības, kuras būs jāizmanto konkrētā uzdevuma veikšanai.

8. Kādus vingrinājumus neveic iesildīšanās laikā? Vingrinājumus, kuri prasa lielu piepūli, - spēka vingrinājumus ar lielu slodzi, metienus rekorda tālumā, ātru skrējienu, lēcienus ar maksimālu piepūli.

9. Kas ir atsildīšanās? Pakāpeniska organisma "nomierināšana" un pāriešana uz parasto ikdienas stāvokli, veicot atsildīšanās vingrojumus.

VEIKSMI SACENSĪBĀS!

X
Nolikums
1.  Pirms veicot jebkuru vingrinājumu ir kārtīgi jāiesilda viss ķermenis, it īpaši muskuļi un locītavas, kuras tiks iesaistītas konkrētajā vingrinājumā.
2.  Sacensību laikā katrs dalībnieks gaida savu kārtu un par viņa kārtas pienākšanu dalībniekam paziņo tiesneši. Bez tiesnešu uzaicinājuma vingrinājumu veikt aizliegts.
3. Dalībniekam paziņo, kad viņam jāsāk gatavoties sevis izvēlētajai disciplīnai. Pirms disciplīnas uzsākšanas tiesneši jautā, vai dalībnieks ir gatavs? Saņemot pozitīvu atbildi no dalībnieka, tiesneši pieņem, ka dalībnieks ir iesildījies un ir gatavs uzsākt konkrēto disciplīnu. Iesildīšanās ir katra dalībnieka paša uzdevums, par, kuru viņam jāparūpējas pašam. Ja dalīnieks nezina kā veikt pareizu iesildīšanos, tad jājautā pēc palīdzības tiesnešiem.
4.  Katrs dalībnieks pats uzņemas atbildību par savu veselības stāvokli veicot jebkuru triku vai piedaloties jebkurā no disciplīnām. Ja ir jūtams spēcīgs nogurums, sāpes muskuļos vai locītavās par to ir jābrīdina tiesneši. Ar traumu startējoši dalībnieki paši nes atbildību par savu veselības stāvokli.
5.  Kategoriski aizliegta pārgalvīgu triku veikšana, kura varētu apdraudēt savu vai citu dalībnieku veselību.
6.    Pirms katras disciplīnas tiesneši izskaidro disciplīnas noteikumus, kurus dalībniekam jāievēro.
7.  Neskaidrību gadījumā jākonsultējas ar tiesnešiem vai treneriem.

SACENSĪBU DISCIPLĪNAS.
ATSPIEŠANĀS – Roku saliekšana, iztaisnošana balstā guļus, rokas jāsaliec vismaz 90grādu leņķī. Ķermenis jātur taisni vienā līnijā. (Atspiešanās uz maksimālo reižu skaitu vienā piegājienā.)
PIEVILKŠANĀS – Velkoties pie stieņa, zods ir jāpārceļ pāri stienim un laižoties lejā rokas jāiztaisno pilnībā. (Pievilkšanās uz maksimālo reižu skaitu vienā piegājienā.)
PIETUPIENI ¬– Jāveic  iesēšanās ceļos vismaz 90grādu leņķī. Ar taisnu muguru, pilnu pēdu pie zemes, bez roku vēzēšanas. (Tiek fiksēts pietupienu skaits  1minūtes laikā.)
TURĒŠANĀS BALSTĀ GUĻUS UZ ELKOŅIEM – Ķermenis jātur taisni vienā līnijā balstā guļus. (Tiek fiksēts laiks cik ilgi ir noturējies dalībnieks)



IESILDĪŠANĀS UN ATSILDĪŠANĀS.
1.Kas ir iesildīšanās? Organisma sagatavošana darbam.
2.Kāpēc vajadzīga iesildīšanās? Lai nenodarītu pāri savam organismam un izvairītos no traumām.
3.Kas ir vispārējā iesildīšanās? Visa organisma, sevišķi skeleta muskulatūras, darbaspēju paaugstināšana ar fizisko vingrinājumu palīdzību.
4. Kā jāveic vispārējā iesildīšanās? Secīgi jāveic lēns skrējiens, kas mijas ar soļošanu un palēcieniem; vispār attīstošo vingrojumu komplekss visām muskuļu grupām - roku, plecu joslas, rumpja, iegurņa joslas un kāju muskuļiem; vingrinājumi tām ķermeņa locītavām, kas tiks izmantotas veicot attiecīgo disciplīnu.
5. Kā jāveic iesildīšanās ar stiepšanās vingrinājumiem?  Pirms stiepšanās vingrinājumiem ir jāveic vispārējā iesildīšanās. Veicot iesildīšanos ar stiepšanās vingrinājumiem, 10-15 sekundes jāatrodas tādā pozā, kurā tiek stiepta noteikta muskuļu grupa. Pēc tam 3-4 sekundes jāatpūšas un jāizstiepj nākamā muskuļu grupa. Tā, pakāpeniski mainot pozas, iesilda visas muskuļu grupas, kuras tiks pakļautas lielākai slodzei.
6. Kas ir speciālā iesildīšanās? Organisma sagatavošana konkrētā uzdevuma veikšanai.
7. Kā jāveic speciālā iesildīšanās? Jāveic tieši tās kustības, kuras būs jāizmanto konkrētā uzdevuma veikšanai.
8. Kādus vingrinājumus neveic iesildīšanās laikā? Vingrinājumus, kuri prasa lielu piepūli, - spēka vingrinājumus ar lielu slodzi, metienus rekorda tālumā, ātru skrējienu, lēcienus ar maksimālu piepūli.
9. Kas ir atsildīšanās? Pakāpeniska organisma "nomierināšana" un pāriešana uz parasto ikdienas stāvokli, veicot atsildīšanās vingrojumus.
VEIKSMI SACENSĪBĀS!